دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1402 - 09:35
تکواندو قهرمانی جهان

رضایی برنزی شد /مدانلو اولین حذف شده لقب گرفت

رضایی برنزی شد  مدانلو اولین حذف شده لقب گرفت
مسابقات تکواندو قهرمانی جهان در باکوی جمهوری آذربایجان آغاز شد و در اواین روز تیم ملی صاحب مدال برنز شد.
کد خبر : 849845

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان از صبح امروز (دوشنبه) به میزبانی جمهوری آذربایجان آغاز شد که تکواندوکاران وزن چهارم به عنوان اولین اعضای تیم ملی ایران به دیدار رقبای خود رفتند.

این دوره از مسابقات با حضور ۹۴۹ تکواندوکار از کشور‌های مختلف به مدت هفت روز در سالن «کریستال» شهر باکو برگزار خواهد شد. بر همین اساس صبح امروز در روز نخست این مسابقات، تکواندوکاران وزن ۶۸- کیلوگرم آقایان و ۵۷- کیلوگرم بانوان به مصاف رقبای خود رفتند که متین رضایی و تینا مدانلو نمایندگان کشورمان بودند.

رضایی برنزی شد

متین رضایی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم کشورمان در مرحله نیمه نهایی در دیداری نفس گیر با نتیجه 2 بر صفر مقابل بردلی سیندن از بریتانیا شکست خورد و با کسب مدال برنز به کار خود در رقابت های قهرمانی جهان پایان داد.


رضایی به نیمه نهایی رسید

نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم در مرحله یک چهارم رقابت های جهانی باکو در یک دیداری تماشایی برابر ژیائو از چین به پیروزی رسید و مدال برنز خود را در رقابت‌های جهانی قطعی کرد.


متین رضایی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم کشورمان مقابل خاویر پرز پولو از اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی  به برتری در ۲ راند رسید و راهی دور بعدی شد.

پرز پولو در رقابت‌های جهانی منچستر ۲۰۱۹ صاحب گردن آویز نقره شد و در گرندپری پاریس ۲۰۲۲ به طلا رسید.



متین رضایی برابر سوزا حریف برزیلی در مرحله یک سی و دوم نهایی وزن ۶۸- کیلوگرم رقابت های جهانی باکو  به برتری رسید و راهی دور بعد شد.

راند اول ۶ بر ۵

راند دوم ۱۶ بر ۱۵

متین رضایی دیگر نماینده کشورمان در نخستین دیدار خود با راج چوهان از هند مصاف داد و در پایان با شکست او گام به دور بعدی گذاشت.

راند اول: ۱۳ بر ۶ متین رضایی

راند دوم: ۵ اخطاره شدن متین - برنده راج چوهان هند

راند سوم: ۱۳ بر یک متین رضایی

در دور بعدی رضایی باید با ویکتور سوزا نماینده‌ای از برزیل رقابت کند.

مدانلو به عنوان نخستین تکواندوکار ایران روی شیاپ چانگ رفت و در نهایت با قبول شکست دو بر صفر مقابل مدینا میرابزالووا از ازبکستان از دور مسابقات کنار رفت.

راند اول: ۱۰ بر ۵ نماینده ازبکستان
راند دوم: ۱۳ بر صفر نماینده ازبکستان

 



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته